• Alapítás 2005
    100%-ban magyar tulajdonú vállalat

    Vállalatunk 2005-ben jött létre a megváltozott piaci követelményeknek megfelelően. Cégünk több szektor elvárásainak is megfelel, mint a kereskedelmi, ipari, költségvetési és önkormányzati.

    A szakembereink képzettségének, valamint hatékony szervezeti felépítésünknek köszönhetően számos kihívást teljesítettünk maximális megrendelői elégedettséggel, legyen szó egy tudományos kutatóintézet műszaki üzemeltetéséről vagy egy önkormányzati óvoda takarításáról.

    Társaságunknál bevezetett integrált irányítási rendszer segítségével magas minőségű szolgáltatásokat tudunk nyújtani az épületüzemeltetés minden szegmensében.

    Tevékenységünk univerzális és széles körű minőségi szolgáltatást nyújtunk országos szinten létesítmény üzemeltetés területén
    Mely magába foglalja
    • a műszaki üzemeltetést, azaz a gépészeti, erős- és gyengeáramú rendszerek üzemeltetését és karbantartását,  
    • az épületek szerkezetének havi rendszerességgel végzett ellenőrzését,  
    • a takarítást,
    • a kertészetet,  
    • az őrzésvédelmet,  
    • a mosodai szolgáltatást  
    • és minden olyan kiegészítő tevékenységet, amely elengedhetetlen része az intelligens létesítményüzemeltetésnek, 

    valamint vállalatunk további tevékenységi körébe tartozik a teljes körű uszoda, gyógy- és élményfürdő üzemeltetés, illetve az energetikai szolgáltatásaink. 

    Az UNISZOL-Létesítménygazdálkodási Zrt. működése során jelentős tapasztalatokra tett szert a komplex épületüzemeltetés terén. Munkatársaink hatékonyan képesek működtetni olyan épületeket is, amelyek magas műszaki tartalommal rendelkeznek, az ott végzett tevékenységek összetettek és bonyolultak, ilyen például a sport-, és ipari létesítmények, kutatóintézetek.

    Küldetésünk  Vállalatunk küldetése, hogy minden létesítmény a mai igényeknek megfelelően legyen üzemeltetve és karbantartva
    Mi szükséges ehhez?

    Mindehez minőségi és költséghatékony szolgáltatásokat tudunk nyújtani. Nem csak a megrendelőink számára, hanem a létesítmények használóinak is elengedhetetlen a megfelelő tisztaság, védelem és üzemeltetés. Ezt a tevékenységünket költséghatékonyan, a környezetvédelmi irányelveket és társadalmi elvárásokat figyelembe véve végezzük, szervezzük és ellenőrizzük.

    Értékeink
    Kulcsfontosságú értékeink
    • partnereink 
    • vállalatunk dolgozói 
    • környezettudatosság 
    • költséghatékonyság 
    • megbízhatóságunk 

    Partnereink

    Számunkra fontos, hogy a partnereink maximálisan elégedettek legyen a szolgáltatásainkkal.  Igyekszünk minden igényeiket megfelelően, minőségi hozzáadással teljesíteni. 

    Középpontban a dolgozóink

    Vállalatunk megalakításának első percétől kezdve kiemelt figyelmet kapott az esélyegyenlőség, az emberi bánásmód vállalaton belüli megvalósítása. Dolgozóink között vannak olyan munkatársak is, akik megváltozott munkaképességűek.  

    Munkavállalóink folyamatosan részt vesznek több szakirányú, magas színvonalú, mai irányzatoknak megfelelő oktatásokon és továbbképzéseken. Mindent megteszünk azért, hogy munkavállalóink a cégünknél megbecsültnek érezzék magukat és teljes odaadással tudják végezni a munkáikat. 

    Környezettudatosság

    A mai világban már elengedhetetlen a környezettudatos életvitel, amit nem csak a magánszemélyeknek, hanem a vállalatoknak is szükséges megteremteni. 

    Bővebben olvasnál erről? Kattints ide.

    Költséghatékonyság

    A Facility Management kutatási eredményeinek gyakorlati alkalmazása során szakembereink folyamatosan törekednek a költséghatékony és energetikailag kedvező megoldásokra. A gyakorlati tapasztalatok azt mutatják, hogy ezen eszközök alkalmazásával 10 és 40 % közötti megtakarítás érhető el. Ahhoz, hogy ezeket a kutatási eredményeket napi szinten tudjuk alkalmazni munkatársaink rendszeres képzésben részesülnek, amely különböző oktatási programunkon keresztül valósul meg. Az FM elveinek megvalósítása során vállalatunk nyitott azok iránt az innovációs megoldások iránt, amelyek megrendelőink megelégedettségét szolgálják.